• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
dinsdag 15 oktober 2019

medewerker gem ravels

Werken in eigen gemeente voor de dienst ruimtelijke ordening..... voor wie is deze droomjob weg gelegd? 

Het gemeentebestuur van Ravels gaat over tot de aanwerving van een deeltijdse administratieve medewerker ruimtelijke ordening en leefmilieu (19/38ste) in een vervangingscontract.

 

Jouw functie

Als administratief medewerker ruimtelijke ordening en leefmilieu, verzorg je diverse administratieve taken van de afdeling ruimtelijke ordening.

 

Jouw profiel

Je hebt een diploma hoger secundair onderwijs. Je werkt klantgericht. Je bent flexibel zowel op vlak van taken als op vlak van werkregeling.

Verder ben je nauwkeurig en heb je uiteraard een vlotte kennis van de gebruikelijke informaticatoepassingen.

 

Wij bieden jou:

  • een boeiende functie in een stabiele omgeving
  • een bruto startsalaris van 950,86 euro per maand, aangevuld met maaltijdcheques

Daarbij komt nog een fietsvergoeding of een abonnement op het openbaar vervoer.

  • relevante ervaring kan tot max. 8 jaar vergoed worden.

 

Interesse?

Bezorg ons uiterlijk zondag 4 juni 2017 je kandidatuur (sollicitatiebrief, CV en kopie van diploma) bij voorkeur via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of per brief aan gemeente Ravels, t.a.v. College van burgemeester en schepenen, Gemeentelaan 60, 2381 Ravels.

De uitgebreide functiebeschrijving en aanwervingsvoorwaarden kun je terugvinden op www.ravels.be onder de knop “vacatures” > “gemeentebestuur” of door gewoon hier op te klikken.

Voor meer info over de functie-inhoud kun je terecht bij de personeelsdienst op het nummer 014 65 48 37.

Bij de indiensttreding bezorg je ons een recent uittreksel uit het strafregister. Het uittreksel mag op dat moment niet ouder zijn dan 3 maanden.