• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
woensdag 3 juni 2020

bedrijfsnar 

In 2001 schreef Frank Wouters ‘De Bedrijfsnar’, toen de primeur van de eerste businessnovel in het Nederlandse taalgebied.

Vandaag, bijna 20 jaar en ettelijke herdrukken later, komt er een nieuwe primeur met de verschijning van ‘De Bedrijfsnar’ als eerste graphic businessnovel. Dit business stripverhaal zal vanaf 2 april verschijnen in wekelijkse afleveringen in Trends en later dit jaar als stripverhaal beschikbaar zijn.

OVER DE BEDRIJFSNAR 

Ook al verscheen De Bedrijfsnar in het Nederlandse taalgebied al in 2001, het is verbazend hoe dit boek de tijd heeft doorstaan. Meer nog: was het boek bij zijn verschijnen schokkend, nu komen steeds meer ondernemers en marketeers tot het inzicht dat dit soms mysterieuze boek de sleutel bevat die alle bedrijven, producten en diensten systematisch en voorspelbaar succesvoller kan maken. De erin geschetste theorie lost de problemen op waar elke organisatie mee worstelt. Elke nieuwe ontwikkeling sindsdien heeft de theorie alleen maar meer gelijk gegeven. Het boek is een pleidooi om marketing nog voor strategie te plaatsen en zich met de dingen bezig te houden die een verschil maken in de werkelijke wereld.

OVER DE AUTEUR

Frank Wouters is de meest eigenzinnige marketeer van de lage landen. Hij heeft zijn fundamentele visie op marketing in de loop van meer dan 30 jaren ontwikkeld en succesvol toegepast bij honderden bedrijven, van klein tot groot, van nationaal tot internationaal. Dit toont de universele geldigheid van de theorie aan.

Na De Bedrijfsnar heeft hij nog Honshitsu, de Essentie van Marketing/de Marketing van de Essentie (Genomineerd voor PIM marketingboek van het jaar) en De Illusies van Marktonderzoek en Opiniepeilingen gepubliceerd.