• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
woensdag 23 oktober 2019

arkvacatures

Woonmaatschappij DE ARK creëert kansen voor kwaliteitsvol en betaalbaar wonen en leven.

In onze gevarieerde mix van nieuwe, gerenoveerde en goed onderhouden woningen vinden onze huurders en kopers een eigen thuis. Een aantrekkelijke woon- en leefomgeving is ook belangrijk. Daarom zetten wij ons actief in voor de leefbaarheid in onze buurten.

Bij woningmaatschappij de Ark lopen momenteel 2 vacatures, wie weet is het iets voor u?

 

1 - Bediende administratie aankoop.

 

Jouw verantwoordelijkheden

Je biedt algemene administratieve ondersteuning aan de Verantwoordelijke Aankoop.
Je assisteert daarbij ook in het professioneel uitwerken en beheren van het volledige aankoopproces en bijhorende rapporteringen. Je denkt actief mee in het verder professionaliseren van de interne dienstverlening vanuit de Aankoopdienst naar alle andere teams en afdelingen binnen DE ARK.
 
Tevens ben je verantwoordelijk voor het verwerken van alle aanvragen tot aankoop, met behulp van meetstaten, opdrachtomschrijvingen of voorop-gemaakte dossiers.
 
Hierbij werk je steeds volgens de procedure van de Wet op de Overheidsopdrachten.
Vanuit je functie neem je contact op met een brede waaier van leveranciers en interne collega’s.
Je rapporteert rechtstreeks aan de Verantwoordelijke Aankoop.
 

Jouw profiel

Je hebt bij voorkeur minimum een Bachelor diploma in Logistiek, Bouwkunde of Bedrijfsbeheer of gelijkwaardig door ervaring. Onze voorkeur gaat uit naar kandidaten met minimum 3 jaar ervaring in Aankoop of Projectontwikkeling met ervaring in de bouwsector of met lastenboeken. Kandidaten met een juridische of aankoop achtergrond hebben een extra troef. Je bent leergierig.
 
Je hebt een uitgebreide kennis van het Office-pakket, alsook bij voorkeur ervaring met e-procurement, 3P en de Wet op de Overheidsopdrachten. Je bent sterk in plannen en organiseren en treedt graag in contact met externe partners en collega’s. Je neemt graag initiatief en kan zowel goed in team als zelfstandig werken. Je bent goed in het opmaken van rapporteringen en bijhorende verslaggeving.
 

Wij bieden

Deze functie biedt veel contacten en een gevarieerd takenpakket met verschillende uitdagingen binnen een snel evoluerende organisatie met grote maatschappelijke relevantie.
Je bent fulltime tewerkgesteld (38u/week) en werkt in een hypermoderne omgeving met innovatieve technologie.
 
Je krijgt alle professionele tools ter beschikking en kan rekenen op een aantrekkelijk loonpakket met een groeitraject (Vlaamse Loonschalen, anciënniteit in functie van relevante ervaring) met extralegale voordelen waaronder een uitgebreide groeps- en hospitalisatieverzekering.
 

Procedure

Spreekt deze functie je aan en herken je jezelf in dit profiel?
 
Mail dan vandaag nog je CV en persoonlijke motivatiebrief naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. – DE ARK, Campus Blairon 599, 2300 Turnhout
 

2 - Dossierbeheerder koop en leningen.

 

DE ARK staat voor goed en betaalbaar wonen. Wij beheren meer dan 2500 huurwoningen en bouwen jaarlijks meer dan 100 nieuwe woningen. Daarnaast helpen wij mensen verder met betaalbare leningen van de Vlaamse Woonlening. Sociale betrokkenheid en teamgeest staan bij ons centraal. Onze bedrijfscultuur is ondernemend, menselijk en informeel.
Om onze sterke groei professioneel te ondersteunen zijn wij op zoek naar een gedreven en nauwkeurige Dossierbeheerder Koop en Leningen (M/V).
 

Jouw verantwoordelijkheden 

In deze functie ben je verantwoordelijk om klanten laagdrempelig te begeleiden tot het aangaan van een sociale lening of de aankoop van een sociale woning of kavel.
Je begeleidt hiervoor (kandidaat) sociale ontleners en -kopers doorheen de dossieradministratie op een klantgerichte manier. In deze functie rekenen we op jou om de kwalitatieve en klantgerichte werking van onze organisatie uit te dragen.
 
Je bent daarnaast ook verantwoordelijk voor het nauwkeurig opmaken en actief opvolgen van klantendossiers volgens de wettelijke bepalingen en interne procedures.
Je takenpakket is gevarieerd en gaat van het ontvangen en begeleiden van klanten, het actief dossierbeheer van koop en leningen, tot het nauwkeurig beheer van alle data en administratie.
 
Je maakt actief deel uit van het team Koop en Leningen en rapporteert aan de Teamleider Klanten.
Met je nauwkeurigheid en je sterk administratieve vaardigheden, je teamgerichtheid en je integriteit ben je voor klanten een concrete aanspreekpersoon binnen onze organisatie.
 

Jouw profiel

Je hebt bij voorkeur een Bachelor diploma in Menswetenschappelijke, Economisch/Financieel of Juridische richting.
Ervaring in/met de financiële sector, opgebouwd bij of door contacten met banken en/of kredietmaatschappijen is een extra troef.
Je bent een discreet en sociaal-voelende persoonlijkheid die weet om te gaan met vertrouwelijke gegevens en bent bereid tot voortdurende bijscholing.
Je bent houder van het rijbewijs B.
Je bent een gedreven en betrokken teamspeler die vlot communiceert op alle niveaus.
Je bent administratief sterk onderlegd, computervaardig en vertrouwd met MS Office toepassingen.
 

Wij bieden 

Deze functie biedt veel klantencontact en een gevarieerd takenpakket met verschillende uitdagingen binnen een snel evoluerende organisatie met grote maatschappelijke relevantie.
Je bent fulltime tewerkgesteld (38u/week) en werkt in een hypermoderne omgeving met innovatieve technologie.
Je krijgt alle professionele tools ter beschikking en kan rekenen op een aantrekkelijk loonpakket (anciënniteit in functie van eerdere loopbaan) met extralegale voordelen waaronder uitgebreide groeps- en hospitalisatieverzekering.
 

Procedure 

Spreekt deze functie je aan en herken je jezelf in het profiel ? Mail dan vandaag je CV en motivatiebrief naar vacatures@arkwonen. DE ARK, Campus Blairon 599, 2300 Turnhout